czwartek, 13 września 2012

Malusia....

 Malusia torebusia się poszyła :))))Wierzcie mi to dla mnie nie lada wyzwanie bo ja kocham ogromniaste torbiszony i przy takim mini wydaniu to nitusie się plączą, igiełki łamią i atmosfera gęstnieje ....Na szczęście moje słodziaki są tak wyrozumiałe ,że nawet nie zwracają na to uwagi :)))
Ale przyznać się Wam muszę tak po cichutku ,że spodobały mi się te mini torebeczki :) .Mam jeszcze kilka babek (też w wydaniu mini;)) do obdarowania,więc umiejętność jak znlazł:)
A teraz do rzeczy :) Przedstawiam kolejnego torebulka :) Niech Was oczka nie zwiodą .Moja malusia w dużym przybliżeniu . Pomieści typowy damski portfel,komóreczkę i klucze :)





  i bardziej z bliska:)






Zmykam do pracy a Wam życzę miłego i cieplutkiego dnia:))


11 komentarzy:

  1. Bo są śliczne Anetko, zgrabniutkie...
    Wzajemnie Kochana miłego dnia, choć na ciepły się nie zanosi;-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe jest piękne!!!
    Jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta torebeczka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Superaśna!!!Podoba mi się okropnie :)))Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj pięknie się prezentuje, szkoda, że nie ma odnośnika do czegoś realnego, żebym miała pojęcie o rozmiarze:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest prześliczna! Sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń