czwartek, 21 czerwca 2012

Wymianka podróznicza :)

Brałam udział w  wymiance podróżniczej  zorganizowanej przez Dianę
Dla Diany, która była moją parą wymiankową przygotowałam maleńką niespodziankę.Coś co zawsze przydaje się w czasie podróży . Nie ważne czy małej czy dużej.A najlepiej takiej na Mazury :)A ,że   te kojarzą mi się przede wszystkim z jeziorem , wiaterkiem i plażą to postanowiłam  uszyć  torebusię , kosmetyczkę ,chustecznik i brochunię  w sam raz na spacery w sanadałach po żółciutkim piasku:)   



 Torebusia ,kosmetyczka , chustecznik zrobione z dzierganego w wachlarzyki szala(jeszcze się nie naumiałam szydełka :D), wnętrze zaś z płótna:)


  brochunia z  całkiem sympatycznych resztek:)
 szyciowe przydasie :) tzn haftowane ,zwykłe tasiemki i koronki:),zawieszkę pachnącą , łakocie ,których nie fotografowałam:)

 
i karteczkę w której napisałam co warto zwiedzić na Mazurach:)


A warto zobaczyć :

-w Gierłoży Wilczy Szaniec
-Kadzidłowo a w nim park dzikich zwierząt
-Owczarnię a w niej Muzeum Ziemi Mazurskiej
-Giżycko a w nim Twierdzę Boyen
-Muzeum Kultury Ludowej w Węgorzewie :)

Dostałam od Diany przesyłkę a w niej :)


Truskawkową torebkę, którą  porwała  dla siebie moja córcia:)

A całą resztę zostawiła  dla mnie :) Komplecik  czerwony już noszę:)))))))))A na koralikowe przydasie już mam pomysła;)

Dostałam też karteczkę a w niej co warto zobaczyć na Kaszubach:)
A zobaczyć można :

-Skansen w Szymbarku(z odwróconym do góry nogami domem:)
-Cudny zamek w Malborku
-Muzeum Hymnu Narodowego
-Zamek w Bytowie
-Piękną Łebę z wydmami

 Dziękuję Dianie za truskawkowy prezencik:) Cieszę ,się że zapisałam się na tę wymiankę :)
Pozdrawiam Was serdecznie:) Życzę miłego dnia . Dziękuję za ciepłe słowa i odwiedziny:)

8 komentarzy:

  1. śliczne prezenciki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę dziewczyny ,że szyciowo było przed podróżami...Fajne porobiłyście sobie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty;)) Ty to masz pomysły...ta siateczka na torbie rewelacyjna, fajna byłaby bluzeczka, hihihi;) Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneto chciałam Ci serdecznie podziękować za wymiankę, Twój prezencik dotarł do mnie wczoraj i jest rewelacyjny, torba nie dość ze w piękny kolorku to lekka i funkcjonalna, kosmetyczki rewelacyjne a brocha urocza już wczoraj ją nosiłam, dziękuję Ci ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się ,że prezenciki się podobają :)
    Dziewczyny kochane jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne prezęty :) po prostu rewelacja :) a ta torba jaka fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko!!!Prześliczne prezenciki sobie zrobiłyście:)Wszystko mi się strasznie podoba,torba najbardziej :)Pozdrowionka cieplutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymianka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń