wtorek, 17 stycznia 2012

Miodowo mi :)

Miodowo mi strasznie :)Sypnęło tu śniegiem wielkimi garściami ale ja zatęskniłam już za kolorami. Pragnę słońca jak babcię kocham :))I wszystkich swoich kolorzastych kolorów ;)
Na początek dobrałam się do miodowych koralików,które dostałam wczoraj od babci moich łobuziaków:) A to słoneczne skarbusie,które skończyłam przed chwilką :)


Tak się rozpędziłam ,że machnęłam sobie i drugie miodowe dyndałki:)

 Zmykam bo obiadek sam się gotuje bez żadnego nadzoru ;)
Miłego i słonecznego dzionka :)

4 komentarze:

  1. Cudne,niczym słoneczne krople zatrzymane w czasie. Prawie jak kryształki cukru trzcinowego.Piękne. Pozdrawiam ciepło. U mnie w Łodzi dziś nieco mrozu i cudne słońce!Nareszcie!!! Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  2. miód w sam raz na zimę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. przejrzałam trochę dokładniej Twój blog, bo dopiero nie dawno do Ciebie trafiłam, wspaniałe rzeczy tworzysz, znalazłam taką nawet taką jedną torbę idealną dla mnie, zaproponowałabym wymiankę, ale niestety moim biżutkom daleko do Twoich dzieł i na pewno by Ci się to nie opłacało... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń