sobota, 4 lutego 2012

Pech mnie dopadł na chwilkę ale tylko na chwilkę :)

Oj dopadł mnie dopadł choć tak się przed nim migałam jak mogłam :) Najpierw padł mi dosć młody odkurzacz a potem moja ukochana maszyna ... eh szkoda gadać . Została mi teraz maleńka mini córeczki ale zęby zgubię na dociskaniu na niej gazu ;)
 Za to dziś spotkała mnie szalenie miła niespodzianka . Wpadłam do Etoile a tam wyróżnienie dla mnie :)



1 Kocham ponad wszystko dzieciaki i męża
2 Wiecznie zrzucam kilogramy
3  Nie lubię długo spać
4 Nosi mnie jak mam porządek w szufladach:)
5 Psuję oczy czytając po nocach
6 Bałagan jest niegroźny pod warunkiem ,że go kontroluję :)
7 Wiecznie brak mi czasu
8 Mam serce na dłoni
9 Wiecznie o wszystkim zapominam
10 Zmieniam siebie ;)
Bardzo lubię blog Darii . Ja też chciałabym wyróżnić kilka zakamarków , które odwiedzam bo jest w nich coś co łapie za serducho.Oto " moje" blogi do których koniecznie trzeba zajrzeć :)



 Jeśli któś nie ma ochoty na te wyróżnienie zrozumiem ale i tak nie przestanę lubić :) Pozdrawiam cieplutko :)

6 komentarzy:

  1. Ojej ;) Dziekuje bardzo za wyróżnienie, miłe to ;) Z bałaganikiem też tak mam i myśle że wszyscy coś tworzący ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. paczka wczoraj poszła, mam nadzieję, że nie bedziesz zawiedziona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, pięknie dziękuję za wyróżnienie! Dużo to dla mnie znaczy :)
    P.S. Też mnie "nosi" jak tylko posprzątam w rękodzielniczych szufladach, mam zaraz ochotę porobić to i owo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci i męża nie mam, spać lubię dłuuugo, ale pozostałe punkty 2,4,5 i 6 idealnie pasują też do mnie;p heh... pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej takie wyróżnienie :) jak się cieszę :)ja tu nic nie wiem bo internet mi ucięli, a i Twoje punkty idealnie do mnie pasują oprócz tego spania ja uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko i córko jestem zaszczycona :D to moje pierwsze wyróżnienie. sprawiłaś mi nim ogromną radość. dziękuje z całego sreducha i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń