sobota, 26 maja 2012

Wymianka mamusiowa:))

Brałam udział w  fantastycznej wymiance mamusiowej zorganizowanej przez Plecionki Joanki . Moją parą była pandzioszka
 Dla Paulinki uszykowałam paczuchę a w niej coś dla niej samej  :)): naszyjnik i notes z niebieściuchną okładką:)


 coś dla jej mamy:)) : zapiśniczek i brochunię,
 coś dla córeczek Paulinki:)) :coś na rączki i do rączki ;) (podpatrzyłam TU  i TU )
 W torebusie powkładałam słodkości i przydasie .Paulinka pisała ,że jej jedna córa uwielbia wszelakie przydasiowe przydasie :)) Mam nadzieję,że sprawiłam miłą niespodziankę tak jak chciałam:)
 A ja dostałam same cudowności:))
Skrzyneczkę w maki,burdę ,zakładeczkę, przydasie szyciowe ,słodkości i obrazek prześliczny dla mamy :)




Obrazek wisi już na honorowym miejscu :)) w pokoju mamy:)



Cieszę się ,że brałam udział w tej wymiance. Dziękuję organizatorce i Paulince.Nie spodziewałam się ,że dostanę takie cuda.Paulinko jesteś Wielka:))))))
 Wszystkiego najlepszego mamusie :*****
Miłego dnia :)



4 komentarze:

  1. Śliczne prezenty wymiankowe, obrazek faktycznie cudowny!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj CUDOWNYYYYYYYYYYYY:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są takie wymianki :) ! rewelacyjne prezenciki. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze się bardzo że się spodobało ... dla mnie twój prezent to istne dzieło sztuki ... nie miałam kiedy jeszcze posta na ten temat zrobić ale dzis nadrobie zaległości tak bywa jak się router zepsuje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń