wtorek, 24 lipca 2012

Wymianka sówkowa:)

Zapisałam się na wymiankę sówkową organizowaną przez Darię . Dla swojej połóweczki wymiankowej  Zanci  przygotowałam  takie prezenciki :)



Poszewki sówkowe na poduchy domowe


Zapiśnika


Sówkowego torebulca na lato
 Kawki, herbatki i przydasie spakowane w woreczku :).Mam nadzieję ,że prezencik się spodobał i moja połówka nie była rozczarowana swoim przydziałem  parowym :)

  Ja otrzymałam :

 Śliczną sowę szydełkową:)

Piękny notesik i cudna sówkową biżu:)
Do tego słodkości ,świeczuchy i przydasie ,które widać na pierwszym zdjęciu:)
Dziękuję dziewczynom za Cudowną Zabawę :)
 Miłego i cieplutkiego dzionka :)

8 komentarzy:

  1. Fajne wszystko, ale mi najbardziej jak zwykle podoba się uszyta przez Ciebie torba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna wymianka :) bardzo ładne prezety wysłałaś :) a dostałas też fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko cudowności, te poszewki och i ach;))) pieknie Ci wychodzą;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. prezenciki pierwsza klasa a te twoje poduchy boskie ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko cudne dostałam :)))) dzieki wielkie :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń