niedziela, 8 kwietnia 2012

Tak cicho i spokojnie ...

Tak cicho i spokojnie już w domku .Słodziaki w łóżeczkach a ja całkiem już  rozleniwiona popijam słodką herbatkę . Dziś zrobiłam kilka drobiazgów .Potrzebowałam tego bo całe to moje dłubanie i szycie daje mi ogromną radość i pozwala naładować baterie:) Ale najpierw chciałam Wam podziękować moje Kochane za to że jesteście ,że zaglądacie i wspieracie kiedy tego najbardziej potrzeba . Dziękuję :)
A to moje stworzaki uszaki :)









Tak mi dobrze ..cicho i spokojnie ...:)
Dobrej nocy :) .... i mokrego poniedziałku :)

2 komentarze:

  1. Cudo z motylkiem na zakończenie miłego dnia
    śliczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten pierwszy komplecik:)
    Zgadzam się że nic tak nie dodaje energii jak robienie tego co się uwielbia...
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń