poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Zapachniało wakacjami:)

Justynka zaprosiła mnie do zabawy Wakacyjne wspomnienia.....Ja ze swej strony zapraszam
 BigMamę ,artMamowanie ,Dianę  , Darię .Mgiełkę.
 Udział obowiązkowy nie jest .Ale może spodoba się Wam dziewczyny i podzielicie się wspomnieniami  zapraszając do zabawy  inne kobiałki:)

 A to moje migawki wakacyjno wspomnieniowe:)

Moje ukochane Mazury:)







I równie kochane Podlasie:)





i trochę działeczkowo:)






Chciałabym jeszcze pokazać Wam co mnie spotkało bardzo miłego. Otóż moja kochana Darusia Przysłała mi koperciuchę pełną przydasi . Dario bardzo Ci dziękuję. Kochana jesteś Ty moja Wariatko:)
A to moje nowe skarbusie :)


Miłego dnia babeńki:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za zaproszenie do bardzo fajnej zabawy, podziwiam te Twoje rodzinne zdjęcia :) A podlasie i mazury kocham bo na podlasiu się wychowałam i taki jakiś sentyment został :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za zaproszenie do zabawy:) zaraz dodam posta u siebie, ciesze się, że tymi przydasiami sprawiłam Ci choć trochę radości i niespodziankę, mam nadzieję, bo pisałam, że dopiero w tym tyg wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zaproszenie ;)
    w sam raz ta zabawa na ten weekendowy tydzień;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że skorzystałaś z zaproszenia;D widzę że aktywnie spędzacie czas...no chyba że leniuchowania nie pokazałaś;)))buziaczki;*

    OdpowiedzUsuń
  5. no nudy to u Was nie ma :)
    zaprosiłaś mnie do zabawy i moja pierwsz myśl to ło matko czy ja mam jakieś foty z wakacji......
    ściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Cudne wspomnienia. Muszę poszperać troszkę w swoich zdjęciach i wybrać te najwspanialsze... ;o)

    OdpowiedzUsuń